Zümrüt Yeşil - Kerstin Gier Yorum


Orijinal Adı; Smaragdgrün ( Liebe geht durch alle Zeiten-3)
Sayfa Sayısı; 464
Baskı Yılı; 2014
Goodreads Puanı; 4,21
Benim Puanım; 5

Tanıtım


İçinde aşkın tüm renklerini bulduğunuz unutulmaz serinin son kitabı...


Bir kadın kalbi kırıldığında ne yapar?
En iyi arkadaşını arar, çikolata yer, belki haftalarca aşk acısı çeker.
Ancak zaman yolcusu Gwendolyn Shepherd, elinde olmayan nedenlerden dolayı enerjisini başka şeylere harcamak zorundadır. Örneğin hayatta kalmak...



Çünkü geçmişte yaşayan Saint Germain Kontu'nun yaptıkları, geleceği tehlikeli bir şekilde etkilemeye başlamıştır.
Gwendolyn ve Gideon aşk acısına rağmen ipucu bulmak için 17. yüzyıldaki büyüleyici bir baloda menuet dansı yapmakla kalmayacak, kendilerini unutulmaz bir maceranın da içinde bulacaklardır...



Yorumum

Kesinlikle çok güzeldi. Bu seri benim favori serilerimden oldu. Gwen ve Gideon'un hikayesi beni içinde bulunduğum zamandan aldı ve bana da zaman yolculuğu yaptırdı. Her zaman olduğu gibi güzel bir seriye veda etmek yine çok zor. Ama bitiyorlar işte :')

İkinci kitap çok ilgi çekici bir yerde bitmişti ve bu kitap da oradan devam ediyor. Gwen ve Gideon uzun süre ayrı kalıyorlar. Gideon aşkı için kendi sevgisini feda ediyor. Gwendoly'den uzak durursa onu koruyacağını düşünüyor.

Lucy ve Paul ile ilgili gerçek, neden kaçtıkları ortaya çıkıyor. Tüm sorular cevap buluyor. Saint Germain Kontunun asıl amacı, tüm bu muhafızlar neden kurulmuş, sırrın arkasındaki sır ne imiş, çember kapandığında tam olarak ne olacakmış, Gwendolyn neden bu karar önemliymiş... bu soruların cevabını alıyoruz. He bir de Bay Bernhard kimmiş onu öğreniyoruz :D 

Kitap aksiyonu macerası ve olayları bol bir kitaptı. Bence bir seri finaline yakışır bir 3. kitap olmuş. Yazarın anlatımını, yazdığı dünyayı çok sevdim. Ne yazsa okurum dediğim yazarlardan oldu. 

Tüm karakterlerini sevdiğim bir seri. Yani o gereksiz kuzen bile kendini bir noktada sevdirdi. Yazık kıza ya dedim.

Seriyi tavsiye ederim. Konusunu okuduğunuzda çocuk kitabı gibi gelebilir ama her yaştan insanın okuyabileceği nadir kitaplardan bence. Tabii belirtmem lazım kitap okumanın yaşla ilgili olduğunu kesinlikle düşünmüyorum ;) 






Share:

0 yorum:

Yorum Gönder