The Originals; Yükseliş - Julie Plec Kitap Yorumu



Original Adı: The Rise ( The Originals #1)
Sayfa Sayısı: 304
Tür: Fantastik
Yayın Tarihi: 2015
Goodreads Puanı: 4,03
Benim Puanım: 4

Tanıtım


Köken Vampir ailesi bin sene evvel birbirlerine bir söz verdi. Her zaman ve sonsuza dek bir arada kalacaklardı. Ama verilen sözleri tutmak ölümsüzken bile kolay değildi.


1722 yılında New Orleans’a ayak basan Köken Vampirler Klaus, Elijah ve Rebekah Mikaelson tehlikeli geçmişlerini arkalarında bıraktıklarını zannederler. Ne var ki bölgelerini kimseyle paylaşmak istemeyen cadılar ve kurt adamlar bu kanunsuz şehirde cirit atmaktadır. Üstelik çok yakında gerçekleşmesi planlanan bir evlilikle birlikte aralarındaki ittifak sonsuza dek mühürlenecektir. Ama düşmanları birbirine düştüğünde kendilerini çok daha güvende hisseden Köken Vampirlerin şehri bu iki klana teslim etmeye hiç niyetleri yoktur. Özellikle de müstakbel gelin Vivianne’e gönlünü kaptıran Klaus’un. Elijah ailesi ile birlikte güvende olabilecekleri bir yuva aramakla, Rebekah da Fransız ordusunu kendi saflarına katmakla uğraşırken aşk sarhoşu Klaus hem kendisini hem de ailesini büyük bir tehlikeye atacak olayların içine sürüklenmektedir.


Yorumum


Uzun süredir bir kitabı elime aldığım gibi bitirmemiştim. Kitaba bir başladım bıraktığımda son sayfadaydım :D Çok güzeldi. Klaus’u izlemek zaten harikayken okumak sınıf atlattı. İki kat güzeldi. 👍

Kitap kardeşlerin 1722 yılındaki halini anlatıyor. Klaus’un şimdiki zamanda inşa ettiği New Orleans’ın nasıl olduğunu anlatıyor. Ben kitabın dizinin ilk sezonunu anlattığını düşündüğümden pek beklentim yüksek değildi. Zaten bildiğim şeyleri okuyacağım diyordum. Öyle olmamasına cidden çok sevindim. Ve belki de kitabı benim için bu kadar güzel yapan da bu oldu.

Yaa kitaptaki Klaus o kadar tatlı ki. Aşık, tutkulu ve kesinlikle bencil değil. Gerçi arada Klaus olduğunu hissettirmiyor değil. Sevdiği kıza senin için sonsuz hayatımın kalanda değişmeye razıyım dediiii yaaa. 😍

Ben kitabı çok beğendim. Vampir severlere öneririm. Zaten diziyi izliyorsanız kesinlikle okuyun, izlemiyorsanız da okuyun. Her şekilde okuyun 

Alıntılar


The Originals Elijah Alıntılar



The Originals Klaus Alıntılar

Share:

0 yorum:

Yorum Gönder