Bkm Kitap Pişmanlıktır!!! Uzak Durun Derim!








Size bir mağduriyet yazısıyla geldim. Gerçekten canım çok sıkkın ya.

Tarih 1 Eylül 2016. Youtube'da videolara bakarken neredeyse tüm booktuberların Bkm Kitap diye bir siteden bahsettiklerini, başka sitelerde bulamadıkları kitapları burada bulduklarını filan anlattıkları videolar gördüm. Girdim siteye baktım. Çizgi Romanlarda indirim varmış. Spider Man - Mavi kitabı diğer tüm sitelerde tükenmiş görünürken bu sitede satışta görünüyor. Bende dedim ki demek ki stoklarında var kitap. Hemen bir sepet oluşturdum. O kitabın yanında madem sipariş vereceğim bari aklımda olan, denk gelirsem alayım dediğim 3 çizgi roman daha vardı onları da ekleyeyim dedim. Diğer çizgi romanlar da;
Y Son Erkek 1 - Erkeksiz
Güngezgini
Ve: Öyküler

Neyse ben siparişi oluşturdum bir hafta sonra 3 kitap temin edildi. Spider Man'i bekliyorum. 2 Hafta geçti yok 3 hafta geçti yok. 1 ay sonra İlgili Departmandan Teslim Alındı diye güncellendi sipariş. Ben iki gün daha bekledim 3 ekim oldu tarih ve siteyi aradım. Bana dediler ki siparişiniz hazır, yoğunluktan dolayı aksama oluyor, bugün kargonuz yola çıkacak. Teşekkür ettim kapattım telefonu.

10 ekim oldu sitede hala bir güncelleme yok. Tekrar aradım yine birebir aynı cevabı verdiler. Ben de dedim ki; kitaplarda bir sorun yok değil mi? Hazır siparişim. Bana; Evet, evet hazır. Sadece kargoya vermekte bir gecikme olmuş. Ben acil sipariş diye not düştüm bugün en geç yarın kargoya verilecek. Çarşamba günü kesin elinizde kargonuz.

Bugün 14 Ekim Cuma. Ne gelen var ne giden. Tekrar ardım siteyi. Bana ne dediler peki? SpiderMan - Mavi kitabını temin edemedikleri için kargoyu gönderemediklerini söylediler. Yukarıda anlattığım şeyleri onlara özet geçtim. Kendi ellerinde olan bir durum olmadığını yayınevinden kitabın gelmediğini söylediler. İstersem ellerindeki temin edilen diğer 3 kitabı  hemen gönderebileceklerini söylediler.

Yani bundan sonra söyleyebilecek birşey bulamıyorum. Bir buçuk aydır kitapları beklediğime mi üzüleyim, istediğim kitabı alamamış olduğuma mı? Madem temin edemiyorsunuz bunu bir buçuk ayda mı fark ettiniz?

Benden size tavsiye ne olursa olsun bildiğiniz sitelerden vazgeçmeyin. D&R'ın İdefix'in Kitapyurdu'nun ne bileyim işte Babil.com'un filan suyu çıktı sanki de gittim bilmediğim bir siteden alışveriş yaptım.

Kesinlikle bir daha ne kadar büyük indirim olursa olsun almam bu siteden bir şey. Daha sipariş sonlanmadı bile, bana hangi kitaplar gelecek, gelip gelmeyeceği bile belli değil. Kitaplar elime gelince tekrar güncelleme yapacağım.

Ben kesinlikle Bkm Kitaptan uzak durun derim.
Share:

22 yorum:

  1. Şahsen bende pek beğenmedim. Gerçi kargo 4 günde geldi ama paketleme çok çok kötüydü. Sadece torbaya koyup yollamışlar. Kutuya koymamaışlar :)

    YanıtlaSil
  2. Bence birşey olmaz kutuya koysalarda koymasalarda önemli değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bencede bir önemi yok ama koysalar daha iyi olabilirdi

      Sil
  3. Yaa kitapları birde kutuya koysalar çok çok iyi olurdu ama hiç koymamıslardı şimdi 2 tane kitap sipariş verdim inşallah kutuya koyarlar yani çok mutlu olurum ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız kitabın geldi mı lütfen bana söyle ben de sipariş edeceğim

      Sil
    2. Geldi benim. 3 siparişimde de gayet iyi geldi

      Sil
  4. Lütfen işinizi doğru yapın sipariş verdiğimiz kitaplari gönderin.Bizi sizden kitap aldığımız için pişman etmeyin Bu durumda hiç kimsenin sizden kitap almasını tavsiye etmiyorum.Asla bin sen kitap almaya kalkmayın sonra çok uyuyorsunuz.Bu insanların parası ile rezil olmaktır.Başka bir yorumu yok.

    YanıtlaSil
  5. Kitaplar ne zaman GELECEK ..



    YanıtlaSil
  6. Ya bende sipariş verdim kitap geldi ama şimdi mail atıyorlar faturanız hazırdır diye sanırım niye yollayacaklar

    YanıtlaSil
  7. Ya bende sipariş verdim kitap geldi ama şimdi mail atıyorlar faturanız hazırdır diye sanırım niye yollayacaklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O elektronik fatura. Kitap teslim edildikten sonra -sanırım- geliyor. Yani tekrar yollamayacaklar. Arkadaşlar maddelerde zaten yazıyor tedarik edildikten sonra 3 iş günü içerisinde geliyor. Tedarik süresi belirsiz. Bunu bilerek alışveriş yapmalısınız. Ayrıca arkadaş şanssız bir şekilde 1 ay falan beklemiş. Haber vermemek onların suçu olabilir fakat her zaman olan bir durum değil o yüzden ön yargılı olmamanızı tavsiye ederim. Ben şahsen çok memnunum.

      Sil
  8. bkm de siparişi nasıl iptal edebilirim lütfen yazın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilmiyorum. Fakat geldikten sonra almamanız sorun olmuyor. Geri gönderiliyor.

      Sil
  9. Telefon numarasını verir misiniz banada lazım siparişinde bir sorun oldu

    YanıtlaSil
  10. Bende bkm den sipariş verdim ve 4. Gün oldu daha kargo hakkında bile bilgi yok lütfen insanları mağdur etmeyin lütfen yardımcı olun.

    YanıtlaSil
  11. Ben önceki siparişimden memnun kaldım 2 kere siparis verdim ama birincisinde bir ikincisinde 3 kitap sparis ettim kargo poşeti yle geldi çünkü kitaplar azdı ve kutuya konulması pek mantıklı olmazdı şimdi 9 kitap birden sipariş verdim bu gün 3. Gün ve bekliyorum diyelim Kitaplar gelince yeniden yazarım...

    YanıtlaSil
  12. Bkm kitap gerçekten pişmanlıktır sakın bu siteden alışveriş yapmayın ben yaptım kızlarıma 2 tane BTS bulmacası sipariş ettim kaç hafta oldu hâla gelmedi "gittigidiyor" en iyisi ben alişverişlerimi hep oradan yapiyorum tavsiye de ederim.ve bkm kitap üçkağıtçı

    YanıtlaSil
  13. Ben sipariş vereli 6 gün oldu hazırlanıyor yaxiyo hala 3 işgünü içinde yaxiyodu. TLF arıyorum cvp veren yok. Kargomu ya yollayın yada paramı iade edin

    YanıtlaSil
  14. Ben sipariş verdim.Geldi ama içinde eksik kitap vardı.Aynı gün içinde mesaj yoluyla bilgilendirdim.Ama hala ne cevap verdiler ne de eksik olan kitabı yolladılar.

    YanıtlaSil
  15. Gerçekten ben hiç sıkıntı çekmedim. Zaten 4-5 ile beş gün içerisinde geliyor. Ben 3 kitap sipariş ettim ayrı tarihlerde ama sıkıntım olmadı.Dün 4 kitap sipariş ettim hayırlısıyla gelir inşallah

    YanıtlaSil
  16. Ben pazartesi kitap sipariş ettim hala daha gelmedi lütfen artık siparişim gelsin okicak kitabım yok artık kitabımı istiyorum.Lütfen şikayetimi dikkate alın

    YanıtlaSil
  17. Ben 10 gündür bekliyorum,bir daha bir siteyi iyi araştırmadan asla alışveriş yapmayacağım...Kitap gelmeyince heyecanınızı da kaybediyosunuz,4-5 gün sonra gelse ne fark edecek ki? O kitaba olan ilgim bitti şu an.

    YanıtlaSil